Kirjottaminen on nyt jääny vähän vähemmälle, johtuen hirveistä työkiireistä ja niitten päälle vedettävistä treeneistä. Muutenkin tuntuu, että työt ajaa mut ihan piippuun ja en tiedä miten pitkään sitäkään jaksaa. Kuitenkaan kyse ei oo mistään mun unelmatyöstä, mutta kattoo nyt.

Treenit sen sijaan on sujunu ihan tosi hyvin ja tulostakin on tullu jo sen verran, että painot on noussu. Jalkaprässillä teen nykyään 90kg painoilla, kun ennen jaksoin vaivoin sen 80kg. Lisäks vatsanseudulla on nähtävissä jo pieniä muutoksia ja painokin on laskenut semmosen kilon verran. Hidastahan toi laihtuminen on, mutta eipähän ainakaan toivottavasti lihasta lähde, vaan pelkkää läskiä. Käsissä oon huomannu voiman myöskin kasvaneen ja siitä oon oikeesti ihan mielettömän ylpee, koska ylävartalo on ollu aina vähän heikompi mulla.

Ruokapuolesta sen verran, että riittävän proteiinin syöminen takkuaa edelleen jonkin verran, vaikka oonkin nyt yrittänyt ihan tosissani alkaa syödä esim. kanaa ja rahkoja. Pelkkä maitorahka ei uppoo ainakaan tähän tyttöön, mutta vadelmien kanssa sekotettuna se menee vähän paremmin. Pakastemarjat vaan tuppaa oleen niin hirveen hintasia, etten niitä kauheesti viitti ostaa. Helpommalla oon päässy ostamalla Valion Profeel rahkoja, joissa on enemmän protskuja kun perus maustetuissa rahkoissa. Sokeria on kyllä niissäkin liikaa, mutta kelvatkoon nyt ainakin niin kauan, että mansikka-aika alkaa. Rasvat on myöskin ongelma, sillä vaikka miten koitan popsia pähkinöitä sen kourallisen päivässä, en millään saa edes 25% ruokavaliostani koostuun rasvoista. Siinä on siis petrattavaa.

Lenkilläkin oon alkanu käymään oikein kunnolla ja tiistaina kun täytin 20, sain lahjaks porukoiltani juoksukengät, salikengät ja treenihousut. Niistä koitan tehdä vaikka postauksen vielä tänään illemmalla, samoin kun koitan päivitellä treeniohjelmaani. Nyt kuitenkin on pakko lähtee töihin, jälleen kerran.