Eli tässä nyt pitkään asiaa kypsyteltyäni päätin perustaa tän blogin, missä kertoilen lähinnä treeneistäni ja kaikesta siihen liittyvästä. Luultavasti kaikenlaista oheishöpinää uusista verhoista mökkireissuun asti on kuitenkin luvassa. Itestäni voisin kertoa sen verran, että oon kohta 20 vuotta täyttävä avoliitossa elävä tamperelaisneiti ja oon täysin nyt tän kevään aikana hurahtanu liikuntaan. Toki liikuntataustaa löytyy aika laajastikin aikasemmilta vuosilta, mutta nyt kaks viimestä vuotta on ollu treenin kannalta hiljasempaa. Nyt kuitenkin punttisali ja ratsastus on ne mun lempparit ja salilla käynkin sen neljä kertaa viikossa. Aikasempia harrastuksia on ollu lenkkeily, yleisurheilu, hiphop, jazz-tanssi, reggaeton, joukkuevoimistelu, cheerleading ja kilpa-aerobic. Kaikenlaista siis.

Nyt on kuitenkin kuntosalikärpänen päässy puraseen ja oon alottanu ihan tavotteellisen treenaamisen ja sen takia oikeestaan tää blogikin synty, että pääsisin itse ja ehkä jopa muutkin pääsis seuraamaan mun kehitystä ja tavotteiden saavuttamista. Tavotteita on siis saada semmonen ~5kg pois kropasta ja lihaksia paremmin erottuviks. Lisäks tietysti haluan, että painot jatkaa nousemista ja treenissä huomaa edistymistä. Ehkä ihan pikkusen oon jo salaa mielessäni haaveillu joskus vuosien päästä ihan kilpailevanikin jossain lajissa, mutta se nyt vaan on semmosta haaveilua toistaseks, koska en edes tiedä mihin mun fysiikka todellisuudessa riittäis.

Koitan päivitellä tätä blogia siis usevamman kerran viikossa ja lisäillä uutta treeniohjelmaa ja mahdollisesti myös ruokapäiväkirjaa, jos oikein innostun. Kuvia koitan kanssa ottaa, mutta treeneistä niitä tuskin on kovin montaa luvassa, sillä treenaan useimmiten yksin. Kuitenkin tervetuloa lukeen blogiani, jos kiinnostaa.